Op woensdag 1 juli organiseert het AD(H)D & Dyslexie café een bijeenkomst met het thema: Zin en onzin van een label en diagnose. Geeft een diagnose vooral duidelijkheid, of kan een label je ook beperken?

Tijdens deze bijeenkomst gaan we in gesprek over herkenning, zelfacceptatie, vooroordelen en de vraag wanneer anders-zijn juist een kracht is. Deel ervaringen, luister naar verhalen van anderen en ontdek nieuwe inzichten in een open en veilige sfeer.

Aanmelden is niet nodig, we gaan van start om 19.30 uur in Bibliotheek Vlijmen.