Maandagochtend 22 juni rond 07.50 uur is op de Dorpsstraat in Doeveren een auto achteruit een sloot ingereden. In het voertuig zaten twee mannen.
Omdat de inzittenden in eerste instantie niet uit de auto konden komen, werd de brandweer gealarmeerd. Nog voordat de hulpdiensten arriveerden, wisten de mannen echter op eigen kracht uit het voertuig te komen. De brandweer kon daarop de inzet afbreken en terugkeren.
Aanvankelijk werd gemeld dat de inzittenden mogelijk gewond waren geraakt, maar dat bleek niet het geval. De politie kwam ter plaatse om de situatie af te handelen en schakelde een bergingsbedrijf in.
De auto werd door een takelwagen uit de sloot gehaald. Na controle bleek het voertuig geen noemenswaardige schade te hebben opgelopen, waarna de inzittenden hun weg konden vervolgen.
Bron: Erik Haverhals / FPMB
